92 % van de Tesup-klanten is tevreden

TESUP

Oct 6, 2022

Weet je dat 92% van de Tesup-klanten tevreden is met de ticketproductservices van Tesup?

Nou, je weet het.


Volgens het onderzoek hebben we tussen 01 augustus - 22 september en 08 - 22 september zeer voorspoedige bevindingen ontvangen.


Er zijn berekeningen gemaakt over het aantal aftersales tickets met de odds ratio berekening.



Tesup Succespercentage Na Verkoop Tabel 1




47% van de Tesup-klanten heeft assistentie nodig van de ingenieurs bij de installatie van de producten, de integratie van producten in hun systeem.



Tesup Succespercentage Na Verkoop Tabel 2





In tabel 2 is de verhouding tevreden klanten sterk hoog. 92% van die klanten gaat tevreden weg na de service die ze krijgen.


Neem in een paar stappen contact op met onze Product Service. Voer de informatie in en schrijf op waarom je hulp nodig hebt, zodat we je vraag kunnen beantwoorden. Je moet een video uploaden die alle systeemcomponenten laat zien, evenals klimaat- en temperatuurvariabelen, zoals zonneschijn en windsnelheid. Dien dan uw Product Service Ticket in.


Het grootste deel van de gevraagde aftersales-ondersteuning over de installatie. Veel gestelde vragen gaan over hybride systemen die de klanten willen realiseren door zonnepanelen en windturbines te binden.


Je kunt allerlei vragen stellen via https://www.tesup.nl/aftersales.


Uit bevindingen blijkt dat 92% van de klanten die contact met ons hebben opgenomen tevreden zijn.

Blije klanten maken ons blij.

Tesup geeft om klanttevredenheid, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!